Известие

Collapse
No announcement yet.

Липса на мощност в ниските обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
    Вчера я закачихме на диагностика.
    Имаше грешка - "въздух - дебитомер".
    Почистихме го, но май пак не е съвсем същото.
    Спомних си, че преди 2 зими, когато за пръв път се задръсти ДПФ'а, тогава пак беше записала грешка дебитомер. Като изкарахме дебитомера се оказа, че целият е в сажди. Нямам идея как се беше получило това, но след почистването му, колата си беше пак ОК.
    Днес пак ще я закачим, за да видим дали пак е записала същата грешка.
    Проблема ти е в ЕГР-а,свали го пак,виж дали се движи лесно механичната част на ръка,соленоида трябва да му стърчи буталцето и като го натиснеш да се връща само.
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #17
      А някой знае ли, датчика който дава грешка при затапване на ЕГР'а, дали мери налягане или концентрация на някакви газове?
      Върти ми се някаква идея в главата - да затапя ЕГР'а с планка, която има малка дупчица... Целта е хем да не преминават толкова много сажди към ЕГР'а, хем датчика да не отчита грешка.
      Дали ще се получи?!
      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

      Comment


      • #18
        Не. Датчика в същност е дебитомера В софтуера има зададено количество въздух което трябва да бъде измерено при определено отворено положение на ЕГР-а. Когато измереното е извън границите се записва грешката прекалено много въздух или прекалено малко въздух Същите грешки се записват и когато дебитомера е взел дал...

        Единствения коректен начин за затапване на EGR е софтуерното му изключване.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          На моята гарнитурата на ЕГЕра беше оригинална с 4 отвора с диаметър около 1,5-2.0 см.
          CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
          Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Не. Датчика в същност е дебитомера В софтуера има зададено количество въздух което трябва да бъде измерено при определено отворено положение на ЕГР-а. Когато измереното е извън границите се записва грешката прекалено много въздух или прекалено малко въздух Същите грешки се записват и когато дебитомера е взел дал...

            Единствения коректен начин за затапване на EGR е софтуерното му изключване.
            Софтуерно спиране да, ама ако е останал клапана отворен ???
            На тапата, ако ще слагате такава - не трябва да имате никакви отвори. Затапва се механично и след това се изключва софтуерно.
            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Ако е останал се затваря. Може и без тапа, а просто да се затвори механично.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
                На моята гарнитурата на ЕГЕра беше оригинална с 4 отвора с диаметър около 1,5-2.0 см.
                Тапите ги слагат в Германия след сервизна акция на Алфа Ромео,дупките са 5 на брой с по 8 мм, диаметър.
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Тапите ги слагат в Германия след сервизна акция на Алфа Ромео,дупките са 5 на брой с по 8 мм, диаметър.

                  А каква е целта ?
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                    А каква е целта ?
                    Да не влизат много сажди,защото Евро 4 моторите са с друг алгоритъм на управление на ЕГР-а,а и да блокира,няма да се усеща толкова разликата според мен.............
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      А каквое разположението на отворите, знаеш ли?
                      Петте отвора като петицата на доминото ли са разположени или ...?!
                      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                        А каквое разположението на отворите, знаеш ли?
                        Петте отвора като петицата на доминото ли са разположени или ...?!
                        Точно като петица на домино,явно така е достатъчно въздуха да не ревне ЕКУ-то,иначе съм намирал такива тапи на поне 5-6 коли от Германия,после четох че е имало сервизна акция в Германия
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #27
                          Първият линк е на планка преди егр-а...за пълно затапване.
                          - http://www.ebay.co.uk/itm/VD-EGR-bla...item338012deef

                          Вторият линк е за частично затапване, след егр-а се слага..
                          - http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-BLANKI...item1e70bd3592

                          Аз мисля, че е по-добре да се затапи преди, поради безопасни причини...така и да прегори планката никога няма опасност от възникнали проблеми...тоест ромбовитата планка...снимките ще те насочат колко е голям отвора и къде е добре да се пробие.

                          п.с. По спомен... отвора за двата болта на първата снимка е 8мм.
                          Attached Files
                          Last edited by rusiq86; d.m.y г., 17:04.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #28
                            Така...
                            Инфо за развитието на темата.
                            Наистина се оказа блокирал ЕГР клапан. Почистихме го и раздвижихме наново и двигателя отново заработи нормално.
                            Междувременно си направих и монтирах една преградна планка преди клапана, но не изцяло плътна, а с един отвор в средата, с диаметър 8мм. Разлика в мощността в ниския оборотен диапазон сякаш няма или поне не е така осезателна, но пък двигателя пали и гасне доста по-плавно и без да се тресе.
                            Ще покарам известно време и ще видим какъв ще е резултата.
                            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                              Така...
                              Инфо за развитието на темата.
                              Наистина се оказа блокирал ЕГР клапан. Почистихме го и раздвижихме наново и двигателя отново заработи нормално.
                              Междувременно си направих и монтирах една преградна планка преди клапана, но не изцяло плътна, а с един отвор в средата, с диаметър 8мм. Разлика в мощността в ниския оборотен диапазон сякаш няма или поне не е така осезателна, но пък двигателя пали и гасне доста по-плавно и без да се тресе.
                              Ще покарам известно време и ще видим какъв ще е резултата.
                              Другия път слушай какво ти пеее радиото
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Тапите ги слагат в Германия след сервизна акция на Алфа Ромео,дупките са 5 на брой с по 8 мм, диаметър.
                                Може би големината на отвора наистина е 8 мм но отворите са 4 .Гарнитурата е оригинална.
                                Attached Files
                                CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                                Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                                Comment

                                Working...
                                X